افتتاح وبهره برداری از20 پروژه عمرانی ـ آموزشی سازمان فنی و حرفه ای
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مدیر امور عمرانی این سازمان با اعلام این خبر گفت : این پروژه های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی كارجویان و شاغلان به آموزش های فنی و حرفه ای در 19 استان كشور بهره برداری می شود.

'داوود ناصری امید'افزود: 20 پروژه عمرانی ـ آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در زمینی به مساحت 214 هزار و 189 متر مربع و 29 هزار و 97 متر مربع زیربنای آموزشی و اداری احداث شده است كه در ایام مبارك دهه فجر به بهره برداری می رسند .

وی درخصوص میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها گفت : برای احداث این پروژه ها 158 میلیارد و 314 میلیون ریال هزینه شده كه باتوجه به اینكه بخش عمده این اعتبارات از محل اعتبارات استانی بوده است، از مساعدت های استانداران تقدیر می شود و انتظار می رود با عنایت خاص استانداران در تخصیص اعتبارات لازم و كافی به پروژه های مصوب سفر ریاست جمهور، شاهد بهره برداری از سایر پروژه های مصوب سفر در آینده ای نزدیك باشیم.

مدیر امور عمرانی بیان داشت: این پروژه های عمرانی ـ آموزشی بر اساس نیاز شهرهای مختلف كشور به آموزش های مهارتی در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، قم، كردستان، كرمان، گیلان و مركزی احداث شده اند.

ناصری امید اضافه كرد: 20 پروژه عمرانی ـ آموزشی احداث شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور شامل 11 مركز آموزش فنی و حرفه ای ،سه مركز ارتقای مهارت در شهرك های صنعتی، یك مركز سنجش مهارت و همچنین پنج پروژه طرح توسعه مراكز آموزش فنی و حرفه ای است كه تأمین اعتبار لازم برای تجهیز مراكز یاد شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفته است.

وی گفت: در سال جاری عملیات احداث و تجهیز 55 پروژه عمرانی اتمام یافته كه 35پروژه در هفته دولت و 20 پروژه در دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

اقتصام ** 9123 **1561





:: برچسب‌ها: استرالیا , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: